Producenci
Zwroty i reklamacje

Zgodnie z USTAWĄ z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, konsument może odstąpić od umowy i zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie internetowym bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy zakupiony towar nie był używany, pocięty, lub nie został w żaden sposób zniszczony. Razem z towarem należy zwrócić otrzymany paragon lub kserokopię faktury. nanopower.pl gwarantuje zwrot pełnej kwoty wpłaconej na jego rzecz za zakupiony towar i jego wysyłkę. Klient samodzielnie pokrywa koszty odesłania towaru.

W przypadku reklamacji prosimy o przesłanie wadliwego towaru do naszego sklepu na adres Klimainstal Tadeusz Zarębski i Wspólnicy S.C. 41-200 Sosnowiec ul. Ludwika Mierosławskiego 3. Koszty związane z odesłaniem reklamacji oraz koszty ponownego wysłania sprawnego towaru ponosi nanopower.pl. Do reklamowanej przesyłki należy dołączyć paragon lub fakturę wraz z opisem przyczyny zwrotu. Towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy jeżeli tylko będzie to możliwe. Jeśli nie będzie możliwości wymiany towaru na nowy, pełnowartościowy, nanopower.pl zwróci zamawiającemu pełną kwotę wpłaconą na jego rzecz za zakupiony towar i jego wysyłkę. Za towar wadliwy uznaje się taki, który posiada wady, nie wynikłe z powodu standardowego użytkowania.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl